SOS
|
Podjetje: |
SOS
|
Naslov: |
Stegne 23A, 1000 LJUBLJANA
|
Google maps
|
Občina: |
Ljubljana
|
Regija: |
Osrednjeslovenska regija
|
Kontakti: |
+386 30 710 934
www.sos-sw.com www.idconference.eu www.smartgifty.com Jurij Triller
|
Vodstvo podjetja: |
direktor: Jurij Triller, tel.: 040414070,
|
Vodilni delavci - odgovorni za poslovanje s tujino: |
Jurij Triller,
|
Matična številka: |
7249136
|
Davčna številka: |
55450598
|
Pravno organizacijska oblika: |
Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
|
Izvor kapitala: |
Domači kapital
|
Število zaposlenih: |
4
|
Velikost podjetja: |
Mikro
|
Prihodek: |
469.033,00 €
|
Delež izvoza v prihodku: |
21,00 %
|
Tradicija od: |
2017
|
Celotni kapital: |
82.526,00 €
|
Celotna sredstva: |
218.833,00 €
|
Države izvoza po regijah: |
Hrvaška
|
Opis podjetja: |
Rdeča nit podjetja je identifikacija katero podpremo s programskimi rešitvami. Z njimi pa tako ali drugače spreminjamo/digitaliziramo procese podjetja. Nudimo rešitve za:
- Upravljanje dogodkov (eventi);
- Programe zvestobe;
- Darilno/plačilno kartico,
- Orodje za avtomatizacijo trženja
- Rešitve po meri
|
Opis proizvodov in storitev: |
IDConference nudi spletno platformo za organizatorje preko katere si lahko sami ustvari dogodek. Platforma poenostavi registracijo udeležencev, akreditiranje dogodka in njegovo izpostavljenost (pristajalna stran). Poleg tega nudimo različna orodja za sledenje kot so čitalci in terminali ter akreditacije opremljene s črtno kodo ali RFID antenami. Beleženje akreditacij preko čitalcev omogoča vpogled v samo aktivnost dogodka (prehodi v dvorane, število udeležencev, čas prihoda/odhoda). SmartGifty je spletna rešitev za upravljanje darilnih kartic za nakupovalne centre z več trgovinami ali podjetja na več lokacijah, kot so trgovine, kavarne in restavracije. Vašim strankam omogoča popolno svobodo obdarovanja in porabe daril ter vam nudi učinkovito, pregledno, varno in enostavno izvedljivo orodje za trženje in kliring nakupov, ki ga lahko spremenite tudi v programe zvestobe in vračila denarja. SmartGifty ustvarja dodano vrednost za vse vpletene: obdarovalce in prejemnike, nakupovalne centre, trgovce na drobno in podjetja.
Avtomatizacija trženja je avtomatizacija ponavljajočih se trženjskih procesov z namenom izboljšanja izkušnje spletnega mesta, bolj osebne in relevantne komunikacije s potencialnimi strankami ter povečanje zvestobe in izgradnjo močnejšega odnosa s spletnimi obiskovalci, potencialnimi in obstoječimi strankami. S tem orodjem prihranite čas, zmanjšate stroške in se izognite človeškim napakam. Omogoča vam najboljšo možno izkušnjo z blagovno znamko in optimizirajte trženjsko strategijo z avtomatizacijo trženjskih nalog, kot so pošiljanje množničnih e-pošnih sporočil.
|
|
Video predstavitev podjetja |
|
Ključne besede: |
Marketinške ključne besede 01004002 Data communication components 02004004 Other scanning related (incl. image processing, ...)
01003025 Internet of Things 01003024 Cloud Technologies 01003008 Data Processing / Data Interchange, Middleware 01003006 Computer Software
|
Klasifikacija podjetja: |
Glavna dejavnost po klasifikaciji SKD 62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
Dejavnosti po klasifikaciji CPA 62.09.20 Druge storitve informacijske tehnologije in računalništva, d. n. 62.01.11 Načrtovanje in razvoj uporabniške programske opreme
|
Panoge: |
Elektronika, IT in telekomunikacije
|
Podatki na predstavitveni kartici podjetja so pridobljeni iz ankete. Finančni podatki so za poslovno leto 2022, zadnje ažuriranje 30.06.2023. |
Datum zadnjega vnosa 22.04.2024. |