Predstavljamo
E - bonitete
Iskanje po zbirki slovenskih izvoznikov

SOS

Podjetje: SOS
Naslov: Stegne 23A, 1000 LJUBLJANA

Google maps
Občina: Ljubljana
Regija: Osrednjeslovenska regija
Kontakti: +386 30 710 934



www.sos-sw.com
www.idconference.eu
www.smartgifty.com
Jurij Triller
 
Vodstvo podjetja: direktor: Jurij Triller, tel.: 040414070,
Vodilni delavci - odgovorni za poslovanje s tujino: Jurij Triller,
Matična številka: 7249136
Davčna številka: 55450598
Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
Izvor kapitala: Domači kapital
Število zaposlenih: 4
Velikost podjetja: Mikro
Prihodek: 469.033,00 €
Delež izvoza v prihodku: 21,00 %
Tradicija od: 2017
Celotni kapital: 82.526,00 €
Celotna sredstva: 218.833,00 €
Države izvoza po regijah: Hrvaška
Opis podjetja: Rdeča nit podjetja je identifikacija katero podpremo s programskimi rešitvami. Z njimi pa tako ali drugače spreminjamo/digitaliziramo procese podjetja.
Nudimo rešitve za:
  • Upravljanje dogodkov (eventi);
  • Programe zvestobe;
  • Darilno/plačilno kartico,
  • Orodje za avtomatizacijo trženja
  • Rešitve po meri
Opis proizvodov in storitev: IDConference nudi spletno platformo za organizatorje preko katere si lahko sami ustvari dogodek. Platforma poenostavi registracijo udeležencev, akreditiranje dogodka in njegovo izpostavljenost (pristajalna stran). Poleg tega nudimo različna orodja za sledenje kot so čitalci in terminali ter akreditacije opremljene s črtno kodo ali RFID antenami. Beleženje akreditacij preko čitalcev omogoča vpogled v samo aktivnost dogodka (prehodi v dvorane, število udeležencev, čas prihoda/odhoda).

SmartGifty je spletna rešitev za upravljanje darilnih kartic za nakupovalne centre z več trgovinami ali podjetja na več lokacijah, kot so trgovine, kavarne in restavracije. Vašim strankam omogoča popolno svobodo obdarovanja in porabe daril ter vam nudi učinkovito, pregledno, varno in enostavno izvedljivo orodje za trženje in kliring nakupov, ki ga lahko spremenite tudi v programe zvestobe in vračila denarja. SmartGifty ustvarja dodano vrednost za vse vpletene: obdarovalce in prejemnike, nakupovalne centre, trgovce na drobno in podjetja.

Avtomatizacija trženja je avtomatizacija ponavljajočih se trženjskih procesov z namenom izboljšanja izkušnje spletnega mesta, bolj osebne in relevantne komunikacije s potencialnimi strankami ter povečanje zvestobe in izgradnjo močnejšega odnosa s spletnimi obiskovalci, potencialnimi in obstoječimi strankami.
S tem orodjem prihranite čas, zmanjšate stroške in se izognite človeškim napakam. Omogoča vam najboljšo možno izkušnjo z blagovno znamko in optimizirajte trženjsko strategijo z avtomatizacijo trženjskih nalog, kot so pošiljanje množničnih e-pošnih sporočil.
Video predstavitev podjetja
Ključne besede:
Marketinške ključne besede
01004002 Data communication components
02004004 Other scanning related (incl. image processing, ...)

01003025 Internet of Things
01003024 Cloud Technologies
01003008 Data Processing / Data Interchange, Middleware
01003006 Computer Software
Klasifikacija podjetja:
Glavna dejavnost po klasifikaciji SKD
62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
Dejavnosti po klasifikaciji CPA
62.09.20 Druge storitve informacijske tehnologije in računalništva, d. n.  
62.01.11 Načrtovanje in razvoj uporabniške programske opreme  
Panoge: Elektronika, IT in telekomunikacije
Podatki na predstavitveni kartici podjetja so pridobljeni iz ankete. Finančni podatki so za poslovno leto 2022, zadnje ažuriranje 30.06.2023.
Datum zadnjega vnosa 22.04.2024.